Συχνές ερωτήσεις

Tροποποιήθηκε τελευταία στις 10/9/2018

Γιατί να αγοράσω λαμπτήρες LED;

Οι λαμπτήρεςled είναι μια εναλλακτική, οικολογική πηγή φωτός,συμβάλουν τόσο στην προστασία του περιβάλλοντος όσο και στην οικονομία στο ηλεκτρικό ρεύμα. Δεν παράγουν θερμότητα, όπως μία κοινή λάμπα, με αποτέλεσμα να μην καταστρέφεται το ντουί του λαμπτήρα, ή το φωτιστικό. Επίσης, δεν περιέχουν βλαβερά για τον οργανισμό υλικά όπως το φθόριο που περιέχουν οι λαμπτήρες φθορίου. Αντέχουν περισσότερο στο χρόνο, με συνέπεια να κάνουμε μεγαλύτερη οικονομία στην τσέπη μας. Ένα από τα σημαντικότεραπλεονεκτήματα που έχουν οι λαμπτήρες led είναι ότι έχουν ποικιλία στο χρωματισμό τους, υπάρχουνσε τρεις αποχρώσεις : 3000 kelvin θερμό λευκό, 4000 kelvin φυσικό λευκό και 6000 kelvin ψυχρό λευκό, δίνοντάς μας περισσότερες επιλογές. Η απόδοσή τους είναι άμεση, χωρίς αναμονή κάποιων δευτερολέπτων, προκειμένου να ζεσταθούν για να αποδώσουν, όπως συμβαίνει με τις απλές λάμπες «οικονομίας».Τέλος να σας ενημερώσουμε ότι ένας λαμπτήρας led 9W αντικαθιστά μια κοινή λάμπα 70W, αντίστοιχα ένας λαμπτήρας led 12W ισοδυναμεί με μια κοινή λάμπα 90W. Ένας πρόχειρος υπολογισμός είναι ότι οι λαμπτήρες led μας προσφέρουν έως και 80% οικονομία στο ρεύμα.

Πώς να διαλέξω την σωστή απόχρωση σε λαμπτήρα LED;


Οι λαμπτήρες led έχουν 3 αποχρώσεις όπως είναι και στην φωτογραφία πιο πάνω:
1)3000 kelvin Θερμό λευκό
2)4000 kelvin Φυσικό λευκό
3)6000 kelvin Ψυχρό λευκό
Θερμό λευκό 3000 kelvin:
Είναι η αντικατάσταση του κλασικού λαμπτήρα. Προσφέρει μια αίσθηση ζεστασιάς. Ιδανική απόχρωση για υπνοδωμάτιο, καθιστικό και για χώρους εστίασης όπου θέλουμε να προσφέρει μια αίσθηση χαλάρωσης και ζεστασιάς.
Φυσικό λευκό 4000 kelvin:
Φυσικό λευκό ή φως ημέρας. Αντιπροσωπεύει το φως της ημέρας είναι ιδανικό για διάβασμα και δουλείες που απαιτούν λεπτομέρειες σε έντονα χρώματα. Συνιστάται για επαγγελματικούς χώρους όπως γραφεία, εργοστάσια, βιτρίνες καταστημάτων, σχολεία κ.α.Βοηθάει στο να αναδείξουμε τα έντονα χρώματα και τις λεπτομέρειες.
Π.χ Σε εκθεσιακούς χώρους.
Ψυχρό λευκό 6000 kelvin:
Ο ψυχρός φωτισμός βοηθάει σε χώρους όπου χρειαζόμαστε έντονο φως όπως για παράδειγμα στην κουζίνα του σπιτιού μας, στην αποθήκη ή σε επαγγελματικούς χώρους.

Πολιτική προσωπικών δεδομένων;

Τι είναι τα προσωπικά δεδομένα;

Ο όρος «προσωπικά δεδομένα», όπως χρησιμοποιείται στην παρούσα Πολιτική, αναφέρεται σε πληροφορίες φυσικών προσώπων είτε ιδιωτών είτε επαγγελματιών, όπως ονοματεπώνυμο, ταχυδρομική διεύθυνση, ηλεκτρονική διεύθυνση, τηλέφωνο επικοινωνίας, στοιχεία πιστωτικών καρτών κ.ά., οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να προσδιορίσουν την ταυτότητα ενός πελάτη ή επισκέπτη του ηλεκτρονικού καταστήματος, εφεξής «Προσωπικά Δεδομένα ή Δεδομένα».

Τι είναι η Επεξεργασία Προσωπικών Δεδομένων;

Επεξεργασία Προσωπικών Δεδομένων είναι η συλλογή, καταχώρηση, οργάνωση, αποθήκευση, προσαρμογή, μεταβολή, ανάκτηση, αναζήτηση πληροφοριών, χρήση, διαβίβαση σε τρίτους, διάδοση, συσχέτιση, συνδυασμός, περιορισμός, διαγραφή και καταστροφή Προσωπικών Δεδομένων φυσικών προσώπων.

Ποια Δεδομένα σας συλλέγουμε;

Α) Κατά την επίσκεψη και πλοήγηση σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα:

Δε συλλέγουμε Δεδομένα σας, παρά μόνο όσα συλλέγονται από τα cookies που έχετε επιτρέψει δια της συγκατάθεσης σας να χρησιμοποιηθούν, τα οποία αναφέρονται αναλυτικά στην Πολιτική Cookies.

Β) Κατά την εγγραφή σας ως χρήστης στις υπηρεσίες μας:

δημιουργείτε μία καρτέλα υποψήφιου πελάτη που σας ζητάει να εισάγετε και αποθηκεύει τα ακόλουθα στοιχεία:

  • Για ιδιώτες:

Στο στάδιο της δημιουργίας λογαριασμού χρήστη υποχρεωτικά το όνομα και επώνυμο χρήστη, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και το κωδικό πρόσβασης.

Στον λογαριασμό που δημιουργείτε μπορείτε να συμπληρώσετε την καρτέλα «Διευθύνσεις Αποστολής» και «Διευθύνσεις χρέωσης», στις οποίες υποχρεωτικά είναι τα στοιχεία Όνομα, Επώνυμο, Τηλέφωνο, Διεύθυνση (συμπεριλαμβανομένης πόλης, περιοχής, ταχυδρομικού κώδικα, χώρας) και δυνητικά ο αριθμός κινητού τηλεφώνου, το όνομα κουδουνιού και η προσφώνηση. Σε περίπτωση που επιθυμείτε την έκδοση τιμολογίου απαιτείται επιπρόσθετα η επωνυμία της επιχείρησης σας, το επάγγελμα σας, Α.Φ.Μ. και Δ.Ο.Υ.

  • Για ατομικές επιχειρήσεις – φυσικά πρόσωπα:

Στο στάδιο δημιουργίας λογαριασμού χρήστη B2B υποχρεωτικά Επωνυμία, Δραστηριότητα επιχείρησης, ΑΦΜ, Δ.Ο.Υ., τηλέφωνο, πλήρης διεύθυνση (Τ.Κ., περιοχή, πόλη, νομός) και δυνητικά φαξ, αλλά και τα στοιχεία του αιτούντος (Όνομα, Επώνυμο, τηλέφωνο, κινητό, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, καθώς και κωδικό πρόσβασης και δυνητικά θέση στην εργασία).

Γ) Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας:

  • Σε περίπτωση που έχετε δημιουργήσει ένα λογαριασμό χρήστη θα χρησιμοποιήσουμε τα Δεδομένα σας που έχετε καταχωρήσει κατά την εγγραφή σας στις υπηρεσίες μας,
  • Αν δεν επιθυμείτε να δημιουργήσετε λογαριασμό χρήστη κάθε φορά που θέλετε να προβείτε σε νέα παραγγελία θα καταχωρήσετε εκ νέου τα Δεδομένα που αναφέρονται ως άνω για τη δημιουργία και συμπλήρωση λογαριασμού.
  • Επιπρόσθετα για την ολοκλήρωση της πληρωμής ενδέχεται να απαιτηθούν στοιχεία του «Paypal» λογαριασμού σας ή της πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας σας.

Δ) Συλλέγουμε δεδομένα προτιμήσεων και περιήγησης, δηλαδή καταγράφουμε τα προϊόντα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος που τοποθετείτε στο καλάθι ή στα αγαπημένα σας ή έχετε αγοράσει στο παρελθόν.

Ε) Επίσης, αν έχετε συναινέσει να σας στέλνουμε ενημερωτικό υλικό (newsletter) καταχωρούμε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας στην «λίστα αποστολής newsletter».

Πώς μπορώ να εντοπίσω την παραγγελία μου;

Σε κάθε αποστολή έχετε τη δυνατότητα να παρακολουθείται real time την εξέλιξη / πορεία της παραγγελίας σας μέσω του συστήματος tracking και τον αριθμό αποστολής που σας παραχωρείται από την εταιρεία courier.

Ποιοί είναι οι τρόποι παραγγελίας;

Τηλεφωνική Παραγγελία
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κατάστημα μας για κάνετε την παραγγελία σας τηλεφωνικώς, δίνοντας τα στοιχεί σας και τους κωδικούς των προϊόντων που επιθυμείτε στο τηλέφωνο 210-3007161.

Ηλεκτρονική/online Παραγγελία
Με την υποβολή ηλεκτρονικής /online παραγγελίας, βρίσκετε τα προϊόντα που επιθυμείτε και πατάτε την επιλογή «Στο Καλάθι και Ολοκλήρωση Παραγγελίας», πρέπει όμως να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας: να επιλέξετε το Σημείο Παράδοσης που εσείς επιθυμείτε καθώς και τον Τρόπο Πληρωμής . Με την ολοκλήρωση και επιβεβαίωση της παραγγελίας σας θα λάβετε ένα αυτοματοποιημένο, επιβεβαιωτικό e-mail με αναλυτικά τα στοιχεία και τον κωδικό της παραγγελίας που μόλις πραγματοποιήσατε. Οι αναφερόμενες τιμές αφορούν μόνο τις αγορές του e shop.

Online κράτηση/Παραλαβή από Κατάστημα
Μπορείτε να κάνετε τη παραγγελία σας Online και να επιλέξετε παραλαβή από το κατάστημα .

Ποιοί είναι οι τρόποι πληρωμής;

Μέσω PayPal

Με την PayPal μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μεταφέροντας το χρηματικό ποσό μέσα από το ασφαλές πεδίο του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Για την ολοκλήρωση της πληρωμής σας απευθύνεστε στο ασφαλές σύστημα συναλλαγών του οργανισμού PayPal και κάνετε την μεταφορά σας πλήρως αυτοματοποιημένα και εντός λίγων λεπτών.

Αντικαταβολή

Με την αντικαταβολή υπάρχει η δυνατότητα να πληρώσετε την παραγγελία σας κατά την παραλαβή από το Courier, ή από κατάστημα μεταφορικής εταιρίας που συνεργαζόμαστε και έχετε επιλέξει να παραδοθεί εκεί η παραγγελία σας.Με αυτόν τον τρόπο πληρωμής, η παραγγελία θα επιβαρυνθεί με το κόστος της αντικαταβολής*.
*Παρακάτω μπορείτε να βρείτε πίνακα που αναφέρει το κόστος αποστολής ανάλογα με τα κιλά της παραγγελίας σας και τον τόπο παράδοσής της.

Με κατάθεση εμβάσματος σε τραπεζικό μας λογαριασμό.

Με αυτόν τον τρόπο πληρωμής θα πρέπει να μην ξεχάσετε στην κατάθεση σας τα εξής:
α) Να βάλετε το όνομα με το οποίο έχετε κάνει την παραγγελία στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
β)Τον κωδικό παραγγελίας, που σας έχουμε δώσει με την ολοκλήρωση της παραγγελία σας.
γ)Να έχει καταβληθεί όλο το ποσό, συμπεριλαμβανομένων και των εξόδων αποστολής.
δ)Για να ξεκινήσουμε την διαδικασία αποστολής της παραγγελίας σας, θα πρέπει να μας αποστείλετε σε mail το καταθετήριο, σε ένα από τα παρακάτω e mail:
info@ilektrologiko-iliko.gr
info@tsagkridis.gr

Οι τράπεζες που διαθέτει η επιχείρησή μας είναι:
Τράπεζα                       Λογαριασμός                              IBAN
Πειραιώς               ΤΣΑΓΚΡΙΔΗΣ ΣΩΤ. & ΣΙΑ Ε.Ε.  –  GR5701720470005047107770261

Ποιό είναι το κόστος αποστολής ή παραλαβής;

Παραλαβή από το κατάστημα

Ολοκληρώνοντας την παραγγελία σας μπορείτε να επιλέξετε παραλαβή από το κατάστημα μας.
Πληρώνοντας:
i) Μετρητά
ii Με πιστωτική/χρεωστική κάρτα
Οι κάρτες που δεχόμαστε είναι:
Visa, MasterCard, Maestro, UnionPay
iii)Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να έχετε μαζί σας το καταθετήριο.

Έξοδα Αποστολής

Ποιά είναι η διαδικασία ακύρωσης/τροποποίησης παραγγελίας και επιστροφών;

Ακύρωση/Τροποποίηση Παραγγελίας
Πριν ολοκληρώσετε ηλεκτρονικά την παραγγελία σας έχετε την δυνατότητα να τροποποιήσετε την ποσότητα των προϊόντων, να αφαιρέσετε ένα, ή και όλα τα προϊόντα που έχετε τοποθετήσει στο καλάθι σας. Σε περίπτωση που έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας και δεν έχει ακόμη αποσταλεί σε εσάς, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κατάστημα μας στο 210-5612218 (αστική χρέωση), ή να επικοινωνήσετε μέσω e-mail στα: info@ilektrologiko-iliko.gr , info@tsagkridis.gr, για την άμεση ακύρωσή της. Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και αποσταλεί στον προορισμό της επιλογής σας, δεν είναι δυνατήοποιαδήποτε ακύρωση.
Οι επιστροφές των εμπορευμάτων μας γίνονται αποδεκτές, κατόπιν γραπτής ειδοποίησης εντός επτά (7) εργάσιμων ημερών από την έκδοση του τιμολογίου ΜΟΝΟ κατόπιν της ακόλουθης  διαδικασίας.
1. Οι επιστροφές θα γίνονται δεκτές μόνο κατόπιν προηγούμενης συνεννόησης  με τον αρμόδιο Πωλητή της εταιρείας μας. Εμπορεύματα που θα αποστέλλονται με μεταφορική εταιρεία ή με courier χωρίς  συνεννόηση δεν θα γίνονται αποδεκτά και θα επιστρέφονται. Στα υγιή εμπορεύματα προς επιστροφή – θα πρέπει η συσκευασία τους να είναι σε άριστη κατάσταση (αχρησιμοποίητα), διαφορετικά δεν θα παραλαμβάνονται.
2. Στο Δελτίο Αποστολής σας θα πρέπει να αναγράφονται:
α. Ο λόγος για τον οποίο επιστρέφονται τα εμπορεύματα.
β. Τα  νούμερα  των τιμολογίων  με τα οποία έγινε η αγορά των εμπορευμάτων για να ελεγχθεί αν η επιστροφή τους είναι εντός του χρόνου εγγύησης όσο και για φορολογικούς λόγους.
3. Τα έξοδα αποστολής των επιστρεφομένων εμπορευμάτων βαρύνουν τον πελάτη.
4. Οι επιστροφές υγιών εμπορευμάτων & με άθικτη συσκευασία , άνω του 1 μηνός δεν γίνονται δεκτές.
5. Εμπορεύματα που έχουν καταργηθεί δε μπορούν να επιστραφούν.
6. Στην περίπτωση που ζητηθεί άμεση αντικατάσταση εμπορεύματος, θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν συνεννόησης με τον αρμόδιο πωλητή της εταιρείας μας & με την πλήρη συσκευασία του είδους. Εάν μετά τον έλεγχο αποδειχθεί ότι το είδος αυτό είναι σε σωστή λειτουργικά κατάσταση, τότε ο πελάτης θα χρεώνεται το νέο εμπόρευμα & και θα του επιστρέφεται αυτό που έχει στείλει πίσω.

Ποίος είναι ο χρόνος εγγύησης των εμπορευμάτων;

Όλα τα υλικά έχουν εγγύηση 12 μήνες από την έκδοση του τιμολογίου αγοράς – με προϋπόθεση να έχουν τηρηθεί οι προειδοποιήσεις που αναγράφονται πάνω στο κουτί συσκευασίας.